Lunch!

wp-1465901789417.jpgVad sÀgs om att ha en kategori som handlar om lunchen? Vad kan man ta med sig i lÄdan eller termosen.

Vad tar ni med er?

Visst, jag kan Àta lunch pÄ restaurang nÄgon gÄng i emellanÄt, men i lÀngden blir det dyrt. Och Àrligt talat lagar vi ju god mat sjÀlva. Eller hur? Dessutom vet vi vad som ligger pÄ tallriken och var alla ingredienser kommer frÄn.

Jag har inte bloggat sÄ mycket under den sista tiden, men nu ska det bli Àndring pÄ det. Jag blir glad om ni kommenterar eller stÀller frÄgor, sÄ jag vet att nÄgon lÀser mina rader dÀr ute i cyberrymden.

Leave a Reply

